Merhabalar 🥰 bebegim 4 aylık oldu malum bu aylarda meme reddi yasıyoruz aksine birde sütüm az gibi bana öyle geliyor. Evde görümcem bir mama getirmişti fakat bebegim tadını begenmedi ( igrenç kokuyordu kim begenirki 🤢) bende döktüm direk en azından geceleri mama vermek istiyorum karnı aç olmasın zaten adam akıllı emmio tavsiye edeceğiniz mama varmı tadı güzel olan 🥰