AsafveArasAnnesi Kızlar 2 bucuk aylık bebeğim mama kullanıyoruz anne sütü almadığın için Sma kullanıyorduk ama zaten kilo alımı az olan bebeğim hiç almaz oldu aptamil denedik içmiyor maalesef Evolvia iyi diolar ama kokuyor dien de çok napsam bilemedim
Yusufhamza71 AsafveArasAnnesi ben kullanıyorum oglum 2.5 aylık kullandıklarımız arasında kabızlık ypmayan tek mama dıyebılırım kg alımıda guzel bn cok memnunum severekte ıcıyor bebegım
menek16 AsafveArasAnnesi bebekten bebege değişir benim bebegim her mamadan sonra kokulu şekilde kusuyordu malesef aptamilden memnunuz
AsafveArasAnnesi Yusufhamza71 koku var mı pekala kokuyor diolar bebeğin kusmuğu bile berbat kokuyor diolar sizde var mı öyle bir durum
Yusufhamza71 AsafveArasAnnesi her mamada oldugu gbı koku var ama benım bebegım çok şükür öyle kusan bı bebek dedıl cok az az oluyor ara sıra ondada koku hıc almadım