paramedikanne- merhaba. Uyanınca emziriyorum. 9buçukta kahvaltı. (Bir yumurta sarısı,yarım muz, bir çay kaşığı pekmez)
12 de emzirip işe gidiyorum. Eşim 3 te iki kuru kayısı iki hurma ve iki silme yemek kaşığı tahıl unundan mama yapıyor .(Kabız olduğu için). Bazen bir avokado veriyoruz. Veya herhangi bir meyve püresi,bebek keki vs vs. Çok az süt sağıp bırakıyordum 30 CC 5 gibi onu veriyordu. Bu ara sağmaya süt kalmıyor emince 5 e bir ara öğün ekleriz. Kefirli smotiee yapmayı düşünüyorum bakalım. 6 gibi gelince emziriyorum. 8 de bir akşam sebze çorbası veya sebze yemeği, bir akşam da kemikli ilik suyu ile bir çorba yada kıyma ile bir yemek yspıyorım. Biz süt alerjisi olduğu için süt ürünlerini veremiyoruz. 9 da emerek uyuyor. Ve gece uyanıp emiyor ara ara. Biz iri bir bebeğiz kaka yapmıyordu doktor aç kalıyor ondan diyip beslenmeyi arttırdı. Her çocuğun yapısı ihtiyacı farklıdır tabi. Fikir olur diye yazdım