1 tog kidzee kullanıyorum içine uzun kollu body giydiriyorum kızım sıcağı hiç sevmiyor, üşümüyor ama benim içim hiç rahat olmuyor ya üşürse diye çünkü sadece dokusu sık modal bir kumaş içi dolgulu değil. Oyüzden 1.6 tog alıp onu deneyeceğim sadece atletle.