Arkadaşlar lütfen sorumu yanlış anlamayın oğlum 1 buçuk yaşında kendi odası var. Fakat beraber karyola da uyuyoruz ama artık büyüdü bizde rahat edemiyoruz kendisi de yanımda yatırmak zorundayım bazen babamız olmuyor tek yatmak istemiyorum ayırmak da istemiyorum ne yalan sölim, oğluma yer yatağı alsam ortopedik yerde yatırsam sizce olur mu ya içim bi garip ben karyola da o yerde çok şükür herşeyi alabiliriz o durumumuz var fakat artık ev dolu dolu gözüküyor ve alan daralıyor bana yardımcı olun lütfen