@“Mlktn” doğru bende tüm gün çocukla uğraşmaktan bitkin oluyodum uyuyordum hemen daha yeni yeni rayına oturttum. Ben makinamı gündüz açıyorum akşam da seriyorum. Yani stres yapmayın bnde yaşadım aynı şeyleri baktım eşim beni insan yerine koymuyo daha da minnet etmedim ona, kendi kendime dedim ki bu saatten sonra ben ve oğlum yapıcak bişey yok oğlumu her uyuttuğumda bişeyler yaptım hatta bazı günler evim leş gibi ben çocukla uğraştım anlıyorum sizi o yüzden.. sıkmayın canınızı geçicek o günler de