Benim de öyle ucu yok nerdeyse tek göğsümün geceleri ucu olanı emiyo, daha mutlu zamanlarında öbürünü de emzirmeye çalışıyorum emmediğinde ise mutlaka sağıyorum sütü bitmesin diye. Bazı günler hiç almak istemiyo ucu olmayanı o günler sağıyorum işte. Tek göğüsle doyar muhtemelen çünkü benimki bi emmede tek göğüs emiyo ikinciye doymuş oluyo