tazebiirannee Kızlar merhaba oğlumun doğum günü martta daha var ama şimdiden yer araştırmaya başladım ama aklıma sadece geçitteki uzay pastanesi geliyo sizin bildiğiniz kutladınız yerler var mı bi de organizasyon nereyi tutabilirim yardımcı olabilir misiniz 🥰🌸
sheesyelllow tazebiirannee bizimde Mart’ta doğum günümüz bekleyeyim şuracıkta banada fikir olsun Uzay pastanesi pahalli olur sanki yaa
hhanim tazebiirannee ben disarda kutlamadim ama instagramda rose cake diye bir yerin reklamini görmüştüm ertugrulkent tarafinda fikir olur belki💐
sheesyelllow tazebiirannee ben geçen sene geçitte başka bı pastanede yapmıştım öyle ufak çaplı doğum günüydü bu sene değişik olsun istiyorum