Beyzanureser Bebeğim 21 günlük emizyorum iki göğsümüde veriyorum ama ne göğsümde uyuyor nede doyup kendini çekiyor yarım saat emiyor hemen hemen ben kendim bırakıyorum acaba yanlışmı yapıyorum ilk anneliğim bebek kaç saat emerki
Kleopatraaaa___ Beyzanureser Canım ilk başlarda bir saat bir buçuk saat göğsümde kaldığını hatırlıyorum gayet normal bırak emsin.. Hem sütün artar hem kokunu olur, manevi olarak da doymak istiyorlar çünkü 😌
Damlatugce Beyzanureser süt 3 asamadan oluşur bebek son sütü emmezse hem kg almaz hemde doymaz o yüzden bebeğiniz kndini çekene kadar emzirmeniz gerekir. Veya emzirme öncesi bi 5 dk sağım yapıp ondan sonra.bebeginizi emzirebilirsiniz
Poncikkkk Beyzanureser emzirmnin saati yok illa açlıktan emecek diye bişey yok kokuna sana ihtiyacı olduğu için emmek istiyor olabilir ama meme harici susmuyorsa gazdandır
Beyzanureser Kleopatraaaa___ yara oldu hatta ya eme eme ama onun için dayanıyorum çekmeyim bklm kendi çekene kadar bakalm kaç saat emecek 🤤
ozlm_cnr00 Sütünden doymuyor olabilir göğsünü emzik gibi kullanıyor kilosunu uykusunu çişli bezine dikkat et
Kleopatraaaa___ Beyzanureser Yara için kesinlikle gümüş kapak tavsiye ediyorum, benimde olmuştu çünkü 2 gün olmadan geçti 😊