İlk başlarda bir hafta kadar oluyodu sanırım alışma süreciydi. Şuanda kesinlikle kusma durumumuz olmuyor.İlk hafta kullanırken mamayı yedikten sonra hemen yatırmıyordum bi 10-15 dakika kucakta bekliyordu.Ve muhakkak gazını çıkarıp yatırıyorum.2870 doğmuştuk suan 5 kilodayız.Endişenizi çok iyi anlıyorum ama biz gayet memnunuz.