Mlsergunnn Doktor antiboyotik zimaks verdi ölçüsünü Nası vereceğimiz hakkında bir şey demedi şurubun yanında çıkan kaşıklamı vermem gerekiyor yoksa daha az mı siz nasıl yapıyorsunuz ?
-erCansu- Mlsergunnn kılosuna göre söylemesi şazımdı eczaneye sorun onlar bilir belkide yazmıştır doktor eczacının boşluguna gelmiştir ya 2,5 ml yasa 5 ml veriliyo zaten sizinki küçük oldugu için muhtemel yarım ölçektir
Ckudll Mlsergunnn oğlumun kilosu 8.5 kg civarıydı Kilosuna göre 3,5 ml vermemi söyledi doktorumuz. ( ben şırınga ile veriyorum kaşıkla içiremiyorum çünkü)Sizinde kilosuna göre vermeniz lazım eczaneye sorarsanız yardımcı olacaklardır