Bebeğiniz hiç bilinçli ya da bilinçsiz kelime çıkartıyor mu ya da tekrarlamalar yapıyor mu (ba-ba, ma-ma, de-de vs.) 9aylığız ve hiç kelimesini duymadım hadi bu normal diyelim mama, dede, baba gibi tekrarlamalar da yapmıyor. Iıı ıııhhhhh lar var bi de arada anlamsız kelimeler. Evham mı yapıyorum