3 aydir bi kisir dongu icindeyiz sanki.4 yas oglum oksuruk burun akintisi basliyo ates eslik ediyo.Antibiyotik kullaniyoruz 1 hafta iyiyiz tekrar oksuruk basliyo.Cocugun ici disi antibiyotik oldu faydada ettigi yok.Sabah bal zerdecal zencefil sarimsak tarcin karabiber macun yaptim 1 tatli kasigi verdim.Yine atesliyiz.Krese basladik iflah olamadik.Psikolojim bozuldu artik cocugum bu yasa kadar boyle ilac kullanmadi.