expectopatronum Süt diyetini açalım dedi doktorumuz bugün 5. günü bebeğim dünden beri çok huzursuz emerken çığlık çığlığa ağlıyo kıvranıyo. Kakada kanı takip edelim dedi doktor ama zaten kabız ve 3 gündür kaka da yapmıyo. Doktorumuz rahatsızmış ulaşamadım kendisine. Diyeti açmayı bırakmalı mıyım devam mı etmeliyim tecrübesi olan anneler yardımcı olur musunuz? Alerjisi bağırsak tepkili normalde deride herhangi bişey yoktu ama bugün kızarıklıklar da çıktı vücudunda. Ne yapacağımı bilemedim çok tedirginim. 🥺
expectopatronum Mirayy00 evet ben de öyle biliyorum ama doktorumuz açalım kakada kan olmadığı sürece bağırsakları alışacak yavaş yavaş dedi o yüzden açmaya başladık. 😬
expectopatronum Mirancinarmom bizde aşırı gaz problemi var hala aynı değişmedi ama emerken ağlama kakada kan mukus bitmişti. Açalım dedi doktor diyeti ama şimdi böyle olunca napıcağımı şaşırdım. 😔
Mirancinarmom expectopatronum burada okudugum kadariyla kan gormedikce üstüne giderek tölere etmeye çalışıyorlar ama sizde kaka olmayinca bende bisey diyemedim pek bilgim yok çünkü
expectopatronum Mirancinarmom evet bi yapsa kakasını anlıcam ama bilmiyorum kan olmasa bile çok ağlıyo emerken yavrum dünden beri doğru düzgün emmedi bile böyle nasıl devam etcez ki 😓
demirmommm expectopatronum bizde 11 aylığız yumurta diyetini açtım huzursuzluk ve gaz oldu süt diyetine cesaret edemedim daha ama çok huzursuzsa ara verin isterseniz kızarıklıklar da başladıysa. Doktorla konuşup devam edersiniz. Bizde hiç kakada kan olmadı ama doktor 12 aylığa kadar bekleyelim dedi
expectopatronum demirmommm şimdi bıraksam mesela doktor devam edelim açmaya derse baştan mı başlamak gerekiyo biliyo musunuz?
Buketyaren demirmommm merhaba lütfen banada yardımcı olun ben danayıda kestim çapraz diye şimdi 7 aylık dana eti yesem ne olur acaba lahmacun gibi yani diğerlerini hala yemiyorum
biber protein alerjili bebegim ben aklınıza gelebilecek hic bir proteini alamıyor. siz eger denediyseniz uc gun olduysa biraz ara verin bence. bebeklerde 1 haftaya kadar kaka yapmama normal diyebiliyorum probiyotik verebilirsiniz bence expectopatronum
expectopatronum biber probiyotik kullanıyoruz ama doğdu doğalı bağırsakları hep sıkıntılı maalesef bitmiyo bi türlü sorunlar 😬 şimdi diyeti açmayı bıraksam da başa mı sarmış olcaz acaba hiç diyet yapmamış gibi? 😓
demirmommm expectopatronum bir kaç gün aradan sonra tekrar başlanıyor diye biliyorum ama emin değilim yanlış bilgi vermeyeyim
biber tabi ki hayır doktorunuzun dediği ürünü üç gün denediyseniz doktorunuza ulaşana kadar yeni bir urun denemeyin sadece. bebekler bazen tepki verebiliyorlar. ilk önce siz denediniz 3 gun sonra bebeğinize denettiniz degil mi?
expectopatronum biber bebeğime denetmedim daha çok uzun bi diyet açma süreci var ilk 3 gün bisküvi yedim sadece 1-2-3 tane dün 1 dilim kek onu da 3 gün yicem sonra tereyağı, peynirli poğaça, yoğurt çorbası diye devam ediyo ben daha kekin ikinci günde takıldım.
Kuzucuklar12 expectopatronum canim acile bağırsak düzenleyici kullan moflor symb gibi markaları yada bildiğin birde yavaş yavaş acacaksin direk değil ve fırınlanmış gıdalar olacak
expectopatronum Kuzucuklar12 kullanıyoruz zaten maflor 7 aydır. Doktorun verdiği listeyle açıyorum zaten ilk 3 gün bisküvi yedim şimdi 3 gün kek yemem lazım ama dün yedim bugün böyle olunca yemek istemedim.
biber expectopatronum ama sut ve yumurta alerjili bebeginiz varsa diyeti nasıl bu şekilde actirabildi doktorunuz? cunku bebe bisküvisinde yumurta da var sütte kekte aynı şekilde hangisinin bebege dokunduğunu nasıl anlayacaksınız sizin için zor olur bence. mesela ben uc gun kendim yedim yedim yumurta sarısini emzirdim bebege dokunmadı sonra uc gun ona yedirdim ceyrek yarım tam sekilde aynı şekilde suan yogurt çorbasındayız. uc gun ben deniyorum uc gun sonra bebeğime denetiyorum. bi doktorunuza danışın tekrar konuşun bence