Cansubyzts Rojperest sezeryan olalı,3 ay oldu ne krem kullandım ne deb antibiyotik ağrı kesicii bunların hiç birini kullanmadım ve ben 2 ncı gün hemen ayaklandim hatta bunlar yokken bile sadece pamuklu bez koydum yaramin üstüne ve şuan çok şükür kaynamış baya
Miniktirtillarim Rojperest 2 sezaryanimda da bisey kullanmadim hic. Birinin uzerinden tam 21 ay gecince gebe kaldim hic dikis izimde incelme belirgin buyume vs yoktu dogum yaptim 41 gun oldu gene ayni yeri belli belirsiz oyle kaba bi iz yok kotu rengi yok
sheyda9191 Rojperest contractubex candır. Kaza geçirdiğimde de kullanmıştım. Düzenli ve sık kullanılda minimuma iniyor iz.