Dondurmalikahve Yektoli33 Deletedmom_64 Prensesannesi2022 Sizin faturayı bize yansıtmışlar galiba 😅 Mavi_mom Silwester Balkupum2505 Bize 816 geldi herkese iyi gelmiş 🙄🧐
Balkupum2505 Dondurmalikahve 200 geldi geçen ay 150 idi. Kıstıkca fatura cogaliyo bende anlamadim bundan bisey
Deletedmom_64 Dondurmalikahve bana da çok geldi canım eltime kaynanama 270 230 gelmiş bende onlarınki ni bana yansitmislar diyorum çünkü kullandığımız herşey aynı ve eltim benden daha fazla kullanır herşeyi onlar üç ben tekim evde
Dondurmalikahve Deletedmom_64 Bende anlamadım ya bu işi ev 2 3 günde bir süpürürüm fırın bu ay 3 4 kez çalıştı ütüde desen sürekli çalışmaz 2 defa falan tost makinesi çalıştı
tugba2511 Dondurmalikahve 150 tl ama o bile çok gibi geldi evde çok durmuyoruz. Ütü ayda bir toplu yaparım fırını da ayda 2 defa anca açtım bu ay.
Dondurmalikahve tugba2511 Ama sizinki bizimkine göre gayet iyi gelmiş bize hep 300-400 lira arası geliyordu bu ay 816 geldi. Fazla elektrik harcayan eşyaları fazla kullanmıyoruz.
Tatlican Dondurmalikahve Aa her ay yaklasik olarak ayni gelmiyorsa sadece bu ay ise yanlis yazilmis olabilir belkide
tombikdonerkankasiiskender Dondurmalikahve 300 ama kurutma makinesi aldık bu ay ondan normalde 220 falandı
Dondurmalikahve tombikdonerkankasiiskender Bizimkine göre iyi yine kurutma makinesi cok harcar dıye biliyorum bi de
Dondurmalikahve Deletedmom_64 Şikayet etmiş miydiniz peki canım? Bizim başımıza bir daha böyle bir şey gelmşti şikayet etmiştik mesela hiçbir şey çıkmamıştı kullanmışsınız denmişti ama gerçekten çok fazla elektrik kullanmayız.