kızlar kızım 1.5 yaşında iki hafta önce bir anda ateşi çıktı aynı gün hastalandık diyebilirim doktora götürdüm bogaz ve kulak enfeksiyonu dedi ilaç verdi kullandık bu süre zarfında benim kızın agzının içi dudağının kenarları hep yara oldu çocugum aglaya aglaya yemek yiyor yemek istemiyor sürekli kanıyor yaraları, ne yapmam lazım tekrar doktora mı götürmeliyim yoksa kendiliğinden geçer mi bana bir hal çare diyin ya ilk defa böyle hastalandı Allahım cocuklarımızı hasta etmesin ya🙏🏻🙏🏻