Sekeranne4 Kızlar tadı kıvamı guzel olan un markası onerır mısınız hekımoglu un aldım Allah affetsın Hc guzel degıl tadı sekerlı gıbı ne alabaılırım
mysa2 Sekeranne4 Ben burda Söke kullanıyorum ama bu sene memleketten aldım 20 kilo kadar zaten kekte felan kullanıyorum o nedenle yetiyor diğer şeyleri çok yapmıyorum 😊
theanalikko Sekeranne4 evlendiğimden beri sinangilden şaşmadım. Geçen erişte yaptık bimin ununu aldık güzeldi çok güzel açıldı hamur