Nur1818 ben yaptırmıştım bence yaptır derim canım çünkü salgınlar okadar çoğaldıki bizim doktorumuz yapılmasını uygun gördü. Kimisi okul ve kreş çağı değil diye yaptırmak istemiyor ama okul çağınada etkisi oluyor çünkü bağışıklık için ama yinede sen bilirsin tabiki