Kızlar selam 👋🏻
Dogum yapalı 2.5 ay oldu tam 75 kiloyum yanı kendıme ınanamıyorum 😢
Aynadan bakınca midem bulanıyor kendımden süt verdıgım içinde habıre yemek yiyorum kızlar ama buna artık dur dmelıyım tam 20 kilo fazlam var hiçbir elbısem olmuyor bana eşim bile benden zayıf …
Neyse soruya geleyım emzıren anneler ;
nasıl zayıfladınız?
neler yedınız ?
Nelere dikat ettiniz ?
Kaç ayda kaç kilo gitti ? ( bu arada cocuktan koşuştuydum kendılıgınden gıttı dıye yorum yapmayalım lütfen cabayla verenlerı bekliyorum yoruma)