Bahar3428 zaten bebeğinizle gitmeniz gerekiyor,ben aslında süt arttırma için değil başka bişey için gitmiştim ama sütümün yetmediğini de düşünüp mama veriyordum.Odada ilk olarak bebeğim emzirmeden önce tartıldı sonra emzirdikten sonra ve çok güzel süt almıştı yani sütüm yetersiz değilmiş.Bence sizde mutlaka gidin belki sizin sütünüzde yeterli ama sizde benim gibi yetmediğini düşünüyorsunuz.Yetersiz görseydi solgarın süt arttırıcı vitamininde aldıracaktı aklınızda bulunsun ama bence mutlaka gidin