hazo Lesitin kullanan var mı işe yarıyor mu , kullansam bebeğim için zararlı mı , zor durumdayım göğüsüm çok fena 😔
mcansum hazo evt kullandım işe yaradı ama bildiğim düğüm farklı tıkanmayı acıyor yogun sutü inceliyor gecişini kolaylastırıyor gunde 4 5 tane içeblrsnz
[silindi] Canım evet yarıyor ben 1 şişenin sonuna geldim artık iyiyim diye azalttım çok pişmanım şimdi tekrar düzenli başladım
hazo [silindi] teşekkür ederim ama göğsümü yardılar boşalttılar o dönem çok çektim ama şimdi iyiyim ve göğsümde süt bırakmamaya dikkat ediyorum
[silindi] hazo ben lesitine tekrar basladim sağ göğsünde düğümler var inşallah normale döner tekrar fenalık geldi
hazo [silindi] işte süt olsa bi dert olmasa bi dert maalesef 😊 sağabilirseniz sağın süt bırakmayın göğüslerde dökseniz bile sağın