Maviimm Telsiz bence. Ben hiccc almadım alacaktım fark ettim ki oğlumun her sesine uyanıyorum odasını ayırdık hep duyuyorum o yüzden almadık 😂 iyikide almamışım ya bide kameralı almayı düşünüyordum o yüzden telsiz bence yeterli gece uyurken sende uyuyorsun zaten kameradan bakamazsın gündüzde zaten yarım saat anca uyuyor sesi geliyor yani evin içinde dolandıgım için