Erdemalp H_nurozkan gerginliginizden bile olabilir kalp olabilir tansiyon olabilir benm bebegim 11 kg onu tasiyinca da oluyor benim. Tansiyonum cikincada oluyor. Yani gidip doktora danisin. Burda kimse risk almaz.