ihsanbebek Olimbonii başta tutuyordu hatta doymak bilmiyordu ama şimdi asla almıyor memeyide çiş yapana kadar çişten sonra ağlıyor almıyor
Dilruba_1 birkizannesi-35 en son artık 2 saat aç bıraktım ondan sonra içti Zaten normalde kaç saate bir içiyordu ki?
birkizannesi-35 Dilruba_1 4 aylık 3 saat yada 4 saatte bir içmesi lazım ama içmiyor iştahı kesik 13 gündür dişler yüzünden patlıcak galiba artık
Olimbonii ihsanbebek Evet artıyor ama mamada farketmezki sonuçta mama veriyosunuz katı değil deligi buyuk alsaniz daha cok gider agzina bogulma riski daha fazla hem bizim kullandıklarimiz zaten 0-6 aylik yenidoganlar için 6.ayina kadar bunlar kullaniliyor