ozlmaynnn Oğlum 3 ay 20 günlük önceden hiç böyle yapmazdı yabancı bir eve gittiğimizde yabancı birilerini görünce kucağımda olduğu halde dudaklarını büzüp ağlıyor ve hiçbir şekilde susturamıyoruz.Nedem böyle yapıyor artık bir yere gidesim gelmiyor 😞
pamuk8- Canım güneşli havalarda dışarı çıkart araba varsa avm felan gidin bebek arabasında çevreyi gördükçe alışacaktır. Ablamınkiler de öyleydi düzenli evde senle tek kalabalık görmeli