Mervecal Bebeğim doğmadan park besik almıştık şimdi 4 aylık oldu ve sallanarak uyuyo park besigin sallanmasi buna yetmiyo portatif kucuk besik aldık onda uyuyo fakat park beşiğe alışsın istiyorum. Ayni sorunu yaşayıp çözebilen var mi
Biri1 Mervecal bizimkide doğduğundan beri park beşikte salanan beşikte uyuduktan sonra mutlaka park beşiğe değiştirin.Eğer uyanırsa yine uyutup yine koyunki alışsın.Bizimki yeni doğdudu zaman hiç yatmak istemiordu parkyatakta bizim yanımızda uyuyor oraya koyunda uyanıordu ama pes etmedim çünkü alışması gerekiordu bi akşam bile bizimle uyumadına izin vermedim.Öyle öyle alıştı
1prens1kedii1 Mervecal bende beşiğe zor alıştırdım yanımda yatardı ahdap sallanan beşikte yatıyordu alıştırmak zor oldu artık hareketlendi park beşiğe geçtik sallanmıyor ama alışana kadar 10 kere kalkardı 1 hafta dayandım bu duruma o kalktı ben yatırdım o kalktı ben yatırdım alıştı ama uyanınca sevmiyor içinde kalmasını
Haffuse Ben de ayni sorunu yasadim… bir sallamadan baska sallamaya atlayarak cozum buldum🥲🥲🥲 Ayagimda salliyorum, uyudugunda besigine koyuyorum… Park bedikler cok hantal, kesinlikle sallanmalik yatak degiller…
Mervecal Bende öyle deneyeyim bakalim. Alirken yorumlar cok iyiydi ama dediginiz gibi sallamalik besik değiller doğru düzgün kullanamadik