Ay bende bekliyim bende 15 aylık berbat durumda ne kahvalti ne yemek ne mama türü şeyler hicbisi yemiyor napicam ben ya azı dişleri çıkıyor biliyorum ama resmen aç geziyor ya gözümün önünde aç duruyor vicdanım sızlıyor yediği birşey varsa yapmıyormuyum acaba diye 😞