100710 benimki gidişte zordu sanırım kulağı ağrıdı basınçtan dolayı ben öyle tahmin ediyorum Baya ağlamıştı kimse sakinleştiremedi , ama dönüşte bir bayanın tavsiyesi üzerine inişte ve kalkışta özellikle emzirdim sık sık yutkunmasını sağladım yani sürekli kulakları tıkanmasın ağrımasın diye. Dönüşümüz rahattı şükür.