Kesinlikle yapmaz anlamaz sın bile 3 kere rotatec yaptırdım şükürler olsun hiç bir sıkıntı çıkmadı gitmeden yarım saat önce emzirin aşıyı aldıktan sonrada yarım saat emzirmeyin kusmasın yeter kussada önemli değil demişti doktorum yeterki içsin. Sağlıklı günleri olsun inşallah