Sapsikanne bende özel bir kurumda ogretmenim yarım gün çalışma şekline döndüm öğlen 1 akşam 5 buçuğa kadar ben öğleden sonra gitmeyi tercih ettim . Sabah oğlumla beraber uyanıyoruz kahvaltı yapıyoruz , evi topluyorum oynuyoruz . Sonra 12 gibi babannesi geliyor 2 gibi öğlen uykusuna yatıyor 4 buçuk gibi kalkiyor 1 saat sonrada ben geliyorum zaten. Oğlum beni görmeden gitmediğim için oğlumda hiç travmada oluşmadı kendisi beni kapıya geçiriyor ilk bir hafta sabah gittim uyandığında çok ağlamış beni göremeyince birde emiyordu sabah uyanınca emmeyi çok seviyor sonra gün içinde aramıyor bize bu sekil daha çok uydu