Hannur <img src=“https://mutluresim.com/images/2022/11/20/2X9JZ.jpg” alt=“2X9JZ.jpg” border=“0”> Daha yeni fark ettik başına gelen var mı lütfen acil
Ceila Hannur normal doğum mu yaptınız? Ben normal doğum yaptım, bebeğimin kafası resmen uzun bir sivri kutu gibiydi 😀 15 -20 günde falan düzeldi
minikoglummmmm Hannur canım senin bebeğinin bir yerinde var Benim bebeğimin kafasında üç yerinde vardı normal dogumdan oluyormuş şuan kırk günlük ve geçti düzeldi kafası
Arimayam Hannur bir göster balım Sultan ne olur ne olmaz ama bir şey çıkmaz yeni doğumda ister istemez oluyor diye biliyorum
Mirayy00 Hannur hematom olabilir normal doğum yaptıysanız. Ama doktorlarin farketmesi gerekirdi. Benim oglum dada var zamanla düzeliyor
Kplnnn Canım bi doktora göster istersen ben olsam hemen götürürdüm normal doğum yapmadım ama bilemiyorum şimdi normal olup olmadıgını
Hannur Kplnnn götürücem zaten ama devlete değil özele götürücem devlete götürsem zaten oradı ayrı bi yoğunluk ama yine de bilen olur diye içim az da olsa rahat olsun diye paylaştım 😥
Hannur Ceila kan toplamış dedi doktor ultrason istedi ama korkulcak bişey yok dedi normal doğum zorluk da yaşamadım
Hannur Arimayam ilk kızımda olmayınca korktum ve götürdüm doktora dediğiniz gibi korkulcak bişey yokmuş ultrasona çağırdı
Hannur Mirayy00 hayır ilk doğduğunda yoktu yeni oluştu kan toplaması dedi dediğiniz belki bu durumdur bikgim yok ultrasona çağırdı inşaallah birşey çıkmaz. 🥲
Minigimm1 Hannur bizim bir arkadaşın bebeğinde de vardı canim tomografi fln çekildi sanırım ama çok şükür bir şeyi yok sonradan düzeldi
minikoglummmmm Hannur bilmiyorum cnm ben çok zorlandım tamam ölüyorum dedim artık yani artık ümidim kalmamış di doguramam ben diyordum
Mlkkrm Hannur Zaman kaybetmeden hemen git doktora allah etmesın kotu sonuclar olabılır suan hemen cık gıt
Hannur Arimayam ıkınmam doğruydu ama ebede sıkıntı vardı hatta büyük ebe kızdı öyle yapma diye kıza yeni eveliğe başlamışlardı eğitim araştırmada yaptım doğumu