Yigitannesii benim eşimin bekarlığından kalma yep yeni tek kişilik 90*190 iç yatağı vardı aldığım montessöriye onu koydum ne çok sert ne çok yumuşak çok rahat şuan kızım 9 aylık bir bucuk yaşına geldiğinde kendi odasına geçirmeyi planlıyorum ve şuanda bile gündğzleri orda yatırıyorum hiç bir kötü etkisini görmedim hatta o yatakta yattığında daha uzun uyuyor q