Ben de 3-4 aylıkken sanırım kesmiştim canım gece beslenmesini. Uyurken emzik kullanıyoruz ama benim oğlum beni hiç emmedi öyle bi durum var. Yalnız ben de bitün gece yanında yatıp elini tutsam hiç uyanmaz bizim de sorunumuz o. Beşiğinde yatmıyor bizim yataktan da düştü geçenlerde o yüzden uyumuyorum artık😁 10.5 aylık benimki gece beslenmesini kesin derin zor olacak ama sizi emzik yapmış. Tommee tippee breastlike gece emziği öneririm tekli şekilde satılıyor 50 tl gibi bi miktar. Anne memesine çok benziyor belki işe yarar oğlum uyurken emzik alır sadece, bu emziği kullanıyoruz