Tecrübeli anneler kızım bugün 20 günlük oldu inler gibi ses çıkarıyor ayaklarını karnına çekiyor gazdır dedim ama inler gibi ses çıkarıyor korkmuyor değilim bir yeri mi ağrıyor hasta mı oldu bilemedim ah yenidoğan gerçekten zor 😔 stres olup korkuyorum bir rahatsızlığı mı var diye birde sıçrıyor ara ara 🙏