motherthea ben doğum yapalı 6 ay oldu ve 6 aydır inanılmaz bir bel ağrım var yani eğildiğim yerde kalıyorum sanki bütün kemiklerim kırılıyor gibi geçen gün bununla ilgili ben de bir post açmıştım ama çok fazla geri dönüş olmadı fizik tedavi doktoruna gittim başka bir bölüme sevk etti böbreklerimden kum getiriyormuşum ve safra kesemde taş varmış ne alaka bilmiyorum ama ne için gittim başka şeyler çıktı yani biraz ilaç kullandım ama pek faydası oldu sayılmaz Bir de aşırı halsizlik vardı yani bende şimdi bir tekrar bütün değerlerime baktırmak istiyorum hamilelikte evet fazla yük oluyor hani bel ağrısı normal ama hani bu kadar uzun sürmesi normal değil inanın ben de ne yapacağımı bilmiyorum 🥺