Bebeğimin uykusu ilk 4 ay çok güzeldi gece 2 3 kere uyanırdı ama artık felaket her yarım saatte , saatte bir uyanıyor ve eskiden emer uyurdu şimdi emmek istemiyor bazen , emziği fırlatıyor , su veriyorum ağlıyor ne yapacağımı şaşırıyorum doktora götürmeyi düşünüyorum . Böyle bişey yaşayan oldu mu sürekli bir bebek neden ağlar gündüzleri de uykusu geliyor ama çok direniyor