Kdrsmsgkcbs Merhaba anneler Sürekli gazı olan bebeğime son çare orijinal yazan damlasını aldık sabah akşam 1 çay kaşığı veriyorum ama yine gazı var kıvranıyor kullananlar nasıl kullandı faydasını ne zaman gördü?
Sunay Kdrsmsgkcbs merhaba ben bebegıme 3 kutu bıtırdım en sında bıogaıayla bırlıkte verdın günde 3 kez bı cay kasıgı memnun kaldım
Sunay Kdrsmsgkcbs kusura bakma gec oldu ana evet genelde aynı sekılde vermek gerek etkisi acısından instagramda belinayın kreasyonları var ordan aldım ben cok yardımcı oldular sorularıma
Kzy3 4 saatte 1 , 1 çay kaşığı (5ml) verebiliyorsunuz, sizinki az , şişeyi açtınızmı 6 haftada tüketmeniz gerekıyor oyüzden daha fazla vermeye çalışın