Arkadaşlar kızım 7 aylık ve doğduğundan beri koynumda yanımda yatıyor ve sabaha kadar emiyor durmadan uyanıyor emiyor. Artık canım acıyor psikolojik olarakta çöktüm. Ne yapmamı önerirsiniz?Emzirmediğim zamanlarda deli gibi ağlıyor. Artık çok yoruldum memeyi bıraktırmayı bile düşündüm o kadar zor durumdayım.