hanifeayla15
Bende sezeryan ile doğum yaptım ilk gün sütüm gelmedi, kaşık biberon ile mama verdik doktorum önerdi kaşık biberonu. 2 gün sütüm gelmeye başlayınca emmeye başladı. Kaşık biberon memede emmekten daha zormuş o yüzden anne memesini daha kolay buluyormuş bebekler. Tabi emzirirken göğsüm yara oldu artık kopuyordu ucu yine emzirdim lansinoh göğüs kremi aşırı rahatlatıyor be gümüş kapak. Denemeni tavsiye ederim.😌