Anuraky benim çocuğumda memeye cok düşkündü 2yas olduk sabir tasi diye duymusdum ama heryerim kapkara oldu onu attım meme etrafi i siyah oje yapdim ve uf oldu meme dedim oda bakdi uff desi opdu kapadi bugun 3.gunumuz aklina gelince bakiyor opuyor kapiyor hap hormonlu oldugu icin pek tavsiye etmiyorlar heleki ben memeden biyopsi oldum doktorum hic tavsiye etm3di hatta sutun kesilmesi icin memeye yeşil nane dedi bi buyugum onu yapip sikiyorum bilmem.denemek.istermisinz