2 gündür hem öksürük, burunda hırıltı, boğazda tahriş var. Geçtiğimiz çarşamba günü aşının da vermiş olduğu huysuzluk var biraz. Geceleri uyumuyor öksürükten. Doktor sürekli emzirmemi ve burnunu temizlememi söyledi. Fakat şekerim var öyle pötibör bisküvi veya tahin helvası yiyemiyorum. Sizin de tecrübe ettiğiniz süt yapar dediğiniz neler var? Bana yardımcı olur musunuz? Kaç gündür rezene çayı içiyorum, su içiyorum, Çerez yiyorum ama dolmuyor göğüslerim 🤦♂️☹️☹️