Obiranne_ Mamayı biberonla içtiği için karnı daha çabuk doyuyor. Memeyi emdikçe süt geldiği için ve emdikçe çoğaldığı için, biberondan da mama daha akıcı olduğu için biberona alışmış ve memeyi o yüzden bırakmış. Meme-mama olarak devam eden bebeklerin çoğu bu sebepten memeyi bırakıyor çoğunlukla. Ara ara uykuluyken özellikle tekrar meme verin, belki tekrar dönebilir çünkü çok küçük.