2-prensesannesi Bı hafta önce gittik hastaneye soğuk algınlığı verdi kızıma ikisinede soğuk algınlığı bitti 4 gündür bugün yıne hırıltısı var burnu akıyor doğalgazı açtık soğukta çıkmıyoruz ne yapsam bunlar hasta olmaz hergun ilaçla mı kontrol edecez 😏
irmbyza 2-prensesannesi bunlarla pek ilgisi olduğu söylenemez. Evet soğuk hava bağışıklık düşürür çünkü solunum yolları açılır. Yani dışarıdan gelen virüs ve bakterilerin vücuda girmesini kolaylaştırır. Bu sebeple hasta olur. Görüştüğünüz insanlar hasta olmasa da virüs taşıyabilir ve bu çocuğunuza geçer. Hava da asılı kalan virüs veya bakterilerden kaynaklı hasta olulrar. Soğuktan hasta olmazlar kısacası🤗
irmbyza 2-prensesannesi ilaç yerine doğal kürler yapabilirsiniz. Örneğin siyah turpun içine bal koyup bi gece bekleyip içirirseniz öksürüğü kesilir. Sarımsak doğal antibiyotiktir zaten yemeklerine katabilirsiniz. Netten araştırın bir sürü yöntem var. Ayrıca burnunun akması gayet iyi birşey içeriye akıp öksürük yapacağına dışarı aksın 🤗👍🏻
Melikeuzun 2-prensesannesi ilaç dışında bır seyde iyileştirmiyor bak şu 2 aylık dönemde endokrin iburamin aferin şurup adını hatırlamadığım 3 çeşit antibiyotik kullandık ne o burnu açıldı nede geniz akıntısı bitti en son gittiğimiz doktor zaditen şurup ve bricanly verdi meğerse çocuğum alerjik mevsim değişimiyle ilgili problem yaşıyormuş ama su 2 aylık dönemde mahvoldum suan geniz akıntısı geçti bu arada denemediği burda doğal yöntemlerde kalmadı
Melikeuzun 2-prensesannesi kozalak şurubu dediler gittim balını aldım o da alerji yaptı soğanı şekerle karıştırdım verdim kustu olmadı soğanı karanfillere batırıp bas ucumuza koyduk ben fenalaştım 🤣 cold mix dediler gece çocuğun genzi yandı uyuyamadı pekmezle tereyağını karıştırıp verdim hiç banamısın demedi şükür iyileştide kurtulduk
-_-hUysUzvetatlikadin irmbyza ama hastalığın asıl çıkma sebebi soğuk bende soğuk hasta etmez insanlardan bulaşıyor diye düşünüyorduk doktor bana güldü
Rika -_-hUysUzvetatlikadin soguk havada asili kaliyornus bakteriler virusler. Disari cikinca biri oksurdugunde saatlerde havada kaliyormus
2-prensesannesi Melikeuzun aferin kullandık zaditen kullandık ağrı kesıcı antibiyotik kullanmadık bilmiyorum hergun ilaç vermekte iyi değil ama iyi olmuyor
Ballinin_annesi Melikeuzun instagramda hastalanmayancocuk diye bi sayfa var bir göz atın derim sorunun nedenini ve çözümünü bulacaksınız
Melikeuzun Ballinin_annesi sarımsaklı yoğurtta yedirdim dün akşam bile yedirdim onuda takip ediyorum 🤣
Jelibonsmom 2-prensesannesi 8,5 aylık çok hasta oluyor, 2 hafta önce boğazı kızarmış dedi doktoru, onu atlattı ama şu an yine hasta 🤒
2-prensesannesi Jelibonsmom bizimde öyle canım artık ilaçların mı faydası kalmamış yoksa ben mi doğru bakamıyorum anlamış değilim 😏
2-prensesannesi Melikeuzun artık doktorumuz ilaç vermek istemiyor iyi değil diyor ama iyileşmiyor da diyor salgın var da diyor