Elisamomceren kızım 8 buçuk aylık, ben de 2 öğün veriyorum. Kahvaltıda ya haşlanmış yumurta, ya omlet ya da pankek veriyorum illa ki. Yanında genelde bir çeşit peynir ve meyve oluyor. Bazen meyveyi kaşık mamasıyla ya da muhallebi/yulaf lapasıyla veriyorum. Bir de meyvesine ceviz vs katıyorum. Pekmez, tahin, fıstık ezmesi de katıyorum meyvesine, tabi hepsini aynı anda değil.
Akşam da yemek şeklinde veriyorum, çatalla ezerek. Mesela karnabahar yemeği yapıyorum ona, çatalla ezip veriyorum. Ara ara köfte yapıyorum, genelde fırında yapıyorum onu daha kolay yiyor. Çorba da yapıyorum, içine erişte ekliyorum ki çiğnemeyi bırakmasın. Hiç öyle bizim çorbalar kadar sulu çorba yapmadım. Genelde kıvamlı çorbalar yapıyorum, çorba yapacaksam. Arada kıymalı makarna, domatesli pilav da yapıyorum. Bir de akşam yemeğin yanında genelde yoğurt ya da kefir veriyorum.