Ayabarsmom öksürme vs var mı? Kızım 2 kasım doğumlu, doğduğundan beri burun tıkanıklığı ve hafif balgamj var. Doğumdaki sıvıyı hala atmaya çalışıyor dedi doktoru, sizinki de öyledir. Ben buhar makinesi yapıyorum kızıma, rahatlatıyor. Siz gene de doktora gösterin.