Benimki de aynıydı bir türlü uyanmıyordu sabırla uğraşmak gerekiyor. Ayağının altına vuruyorduk,boynunun altını ovuyorduk, altını açıyorduk, ıslak mendille yüzünü boynunu temizliyorduk rahatsız oluyordu. Duş bile aldırıyorduk uyansın diye. Çok zor ilk zamanlar uyandırmak, beslemek. O yüzden sarılık olmuştu bebeğim.