Selâm anneler midemdemsen sırtıma vuran ağrıyla Dr. Gittim safra kesemde taş varmış ve ameliyat istediler ama psikolojim alt üst oldu resmen çünkü kizim 14 aylık ve nedense kimseye güvenip bırakmak istemiyorum biraz kontrol uyum sanırım doğumdan sonra. Hiç toparlayamadim sanki trioidlerim bozuldu sürekli bir sağlık sorunu yaşıyorum malesef yani psikolojim kötü böyle şeyler başına gelenler var mı