Heminur Merhaba, bebeğim 6 aylık işe başlayacağım. Sizce süt 1,5 saatlik süt iznimi ile gidişte mi kullanmalıyım yoksa işten çıkarken mi ?
tugba2511 Heminur bende suan izindeyim. Ama başlayacak olsam çıkışta kullanırım arada kullandığımda eve gitmek vs. derken zaman çabuk geçer sanki hiç eve gitmemiş gibi hissederim:)
ppzeynep Heminur Nerede çalışıyorsunuz? Şimdiki aklım olsa gidişte kullanırdım kesinlikle. Çünkü asla erken çıkamadım. Hep bir iş çıktı, yandı izinlerim.
Ecemilay Heminur emzirmediğin halde süt izni kullanılıyor mu benimki mamayla besleniyor süt izninden yararlanabilir miyim
birannebirmelek Ecemilay yararlanabilirsiniz benim kızım az emdi ama kullandım o sizin yasal hakkınız
Lily_potter Heminur Bence çıkışta kullanmak daha iyi. Bende başlayacağım iki hafta sonra 3 saatlik süt izni kullanacağım ve 3 saat erken çıkıcam