Merhaba kızlar ben 24 ekimde diyete başladım ilk hafta çok dikkat etmesemde 3 kg verdim ödemden gitti ikinci hafta da 3 kg verdim 68.2 de kaldım sonra bir hafta bu kiloda kaldım aynı şekilde devam etmeme rağmen Leslie yapmaya başladım birde kabak detoksu yaptım 66.4 çıktım ama yavaşladı yanı kilom napmam lazım sizce? Hızlı gitmesi için